Proberen   3 comments


_MG_5055-HDR WEB-2

Vrijdag 5 juni 2015 (door Cokky).

De cursus fotografie gaat naadloos over in een cursus Lightroom: 2 avonden in de week leren hoe je je “flujo de trabajo”, je werkstroom, kan organiseren. Hoe je foto´s moet opslaan zodat je ze ook nog makkelijk kan terugvinden, en hoe je ze kan verbeteren. Nieuw in Lightroom 6 is dat je heel makkelijk foto´s kan samenvoegen tot een panorama, en tot HDR. Voor HDR maak je drie foto´s op statief, met verschillende belichtingen en het programma voegt ze samen tot één foto: waarin de donkere delen niet te donker zijn en de lichte delen niet te licht. Dat werkt vooral goed bij grote contrasten in licht en schaduw, zoals deze ochtendfoto: mijn eerste HDR-opname. Ik moet nog wel een poosje oefenen voordat ik echt weet wat ik aan het doen ben maar voor een eerste poging vind ik hem best gelukt.
Gisteren werd het 29,4 graden, het is volop zomer.

Posted 5 juni 2015 by Edwin in Geen categorie

3 responses to “Proberen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Daar heb je nu alle tijd voor toch.

  2. Allemachtig prachtig !!

  3. Meer dan gelukt. Super.

Geef een reactie

