Foto´s kijken.   4 comments


expo10

Zaterdag 23 mei 2015.

“O, wat goed dat jij je camera bij je hebt, niemand van ons heeft hem bij zich!” wordt er geroepen als ik binnen kom. Ter afsluiting van de fotocursus voor beginners is er een tentoonstelling georganiseerd, die vanavond onder grote belangstelling officieel geopend wordt. Toen cursusleider Pedro José aankondigde dat ze foto´s in moesten leveren voor de tentoonstelling begonnen de leerlingen allemaal te protesteren: ze hadden te weinig ervaring, hun foto´s waren niet goed genoeg, ze waren er nog niet aan toe, etcetera etcetera.

Maar hij heeft ze weten te motiveren en overtuigen en kijk: er hangen ruim 40 mooie foto´s. Toen ze in september begonnen wisten ze helemaal niks, nu maken ze foto´s om trots op te zijn. Alleen de camera´s hebben ze vanavond thuis gelaten. Gelukkig zijn Paco en ik aanwezig om de reportage te verzorgen van de diploma-uitreiking. In het najaar willen ze een vervolgcursus doen, als ik Pedro José zo zie staan (foto rechts) denk ik dat ik me ook maar opgeef.

Posted 23 mei 2015 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Foto´s kijken.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het bovenste rijtje foto’s zijn toch heel goed . Zelf vind ik foto 1 het mooiste.
    Liefs Riet.

    Henk en Riet Huge
    • Ja,neigenlijk had ik ze alle 40 moeten over fotograferen. Zelf vond ik dit een leuk onderwerp. Ook leuk dat een beginnerscursus zo wordt afgesloten. Er waren ongeveer 80 bezoekers.

      Liefs en een kus uit Spanje!

  2. Mooie foto’s hoor. En dat geleerd in een half jaar.

Geef een reactie

