Anders   3 comments


Amanecer-6uur40

Dinsdagochtend 6.40 uur, 19 mei 2015.

Het is anders vanochtend, de opkomende zon kleurt de bewolking prachtig en het is 18 graden. Gisteren was een heerlijke dag, het werd 25 graden. En wie weet, voor vandaag of morgen wordt een beetje regen voorspeld. Afwachten, het is nu in ieder geval goed weer om te maaien. Ik kom eraan Henk!

Posted 19 mei 2015 by Edwin in Geen categorie

3 responses to “Anders

Subscribe to comments with RSS.

  1. Geweldig Edwin. Ik ben erg blij. Ziet er al weer een stuk beter uit. Ik ben nog even doorgegaan. Kom ik terug in het huis om naar de douche te gaan, zegt Simone ineens wacht effe, en ja hoor een teek op mijn kuit. Goed dat ze hem zag. Hij had zich niet vastgebeten en viel op de grond. Wat zijn die beesten taai zeg. Zo en nu een heerlijke siësta.

  2. De mannen out of control, de vrouwen moeten in control blijven bij jullie xxxkus

Geef een reactie

