Iedere ochtend hetzelfde   7 comments


Zonsopkomst-om-7uur4

Zondagochtend 7.04 uur, 17 mei 2015.

Iedere ochtend is nu hetzelfde: de zon komt op aan een onbewolkte hemel. Het is op z´n koudst met 9,1 graden. Gisteren was de meest perfecte dag. Het werd 26,2 graden, de luchtvochtigheid bleef rond de 25% en er stond een zacht windje. Iedere ochtend wandel ik met de poezen een stukje de druivenvelden in. Mijn camera neem ik mee en een kop koffie. De poezen volgen in wisselde samenstelling. Vanochtend zijn het Pluis, Loesje en Lulu. Bij het oude landbouwschuurtje ga ik op een steen zitten en wachten we tot de zon over de berg komt. Al een tijdje schijnt de zon op de hoge  bergtoppen rond de vallei en om 4 minuten over 7 prikken de eerste zonnestralen in mijn gezicht. Iedere ochtend hetzelfde.

Posted 17 mei 2015 by Edwin in Geen categorie

7 responses to “Iedere ochtend hetzelfde

Subscribe to comments with RSS.

  1. Van mij mag het hier ook wel elke ochtend hetzelfde zijn als er maar zon is. Gisteren tot 3 uur druilweer en maar 2 mm in de regenmeter. Daar hebben we ook niets aan dus nu de viooltjes maar water geven.
    Heb je alweer meer plezier in het fietsen gekregen ? Nog even en je mag elke dag 😘
    Dikke kus van Henk en Riet.

    Henk en Riet Huge
    • Steeds prachtig weer. Ja, ik vind het fietsen weer leuk maar het is heel zwaar om weer een beetje in conditie komen. Nu 2 dagen 100 km gefietst maar dat moet inderdaad dan iedere dag! Gelukkig wel wat langzamer en ik heb de hele dag de tijd. Dus doe ik veel rustiger. Jullie ook een lieve kus!

  2. Wij vinden het gezellig om elke dag je blog te lezen en te zien hoe mooi het is in de vallei.
    Vanuit Geijsteren een zondagsgroet aan jullie beiden. Groetjes van alle oud kampeerders van de Harskamperdennen. Erik en Elly, Ad en Els, Wil, Wiecher en Henny.

    Erik en Elly
    • Leuk! Dat is al lang geleden hè. Binnenkort ga ik weer een maand kamperen maar er zijn helaas niet zoveel campings die net zo mooi zijn als de Harskamperdennen!
      Groeten uit Xaló.

  3. ik teken er voor…. 😉 …..

  4. Het blijft leuk!

    Herna Jeanette Kampherbeek

Geef een reactie

