Compleet zomer   6 comments


Loesje

Donderdagochtend 7.15 uur, 7 mei 2015.

Vastleggen in volledig scherm 7-5-2015 090147Compleet zomer. Ik open alle deuren van het huis zodat de frisse ochtendlucht het huis kan afkoelen. Daarna neem ik de katten op sleeptouw voor de ochtendwandeling. Buiten is het 12 graden. Gisteren was ook een fraaie dag. Het werd 26,8 graden. Voor het eerst in maanden weer met Gareth gefietst naar Famorca. Een klein slaperig plaatsje even voorbij Castell de Castells. Ik ben nu weer wat sterker aan het worden. Nog 19 dagen en dan vlieg ik naar Nederland waar mijn Santos reisfiets staat om dan weer terug te fietsen naar Spanje. Ik kan dus nog even trainen.
Vanavond komt Cokky weer thuis uit Nederland. Ze zal wel even moeten wennen want er komt weer een hittegolfje aan.

Posted 7 mei 2015 by Edwin in Geen categorie

6 responses to “Compleet zomer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hier nog lang geen zomer dus dat zal zeker wennen zijn voor Cokky. Leuk dat je weer op je Santos’ fiets van NL naar Spanje gaat. Start van een traditie? Fietst Dick weer met je mee? Kom je nog langs? Of heb je in NL een te druk programma?

    • Mijn fiets staat bij mijn ouders in de Noordoostpolder. Ik fiets wel via Noordwijk omdat de fiets een beurt nodig heeft maar blijf maar heel kort in Nederland. Het is toch nog een aardig stukje fietsen en ik wil eigenlijk voor mijn verjaardag op 4 juli terug zijn in Spanje. Maar ik als ik langs fiets kom ik zeker even buurten. Groeten uit Spanje!

  2. Hay Edwin, Heb je nog wat ruimte op je bagagedrager???? Leuk om straks weer je verslagen te lezen. Kom je voor die tijd nog even langs? Groetjes

  3. i love loesje!
    Mooie foto.

Geef een reactie

