In gebruik genomen   4 comments


Brugopen

Vrijdag 24 april 2015.

Twintig jaar na de eerste plannen is het dan eindelijk realiteit: de brug tussen Xaló en Alcalalí is verbreed. Vanochtend was de opening, nee niet door een hotemetoot, maar door de inwoners van het dorp. Ik geef het toe, ik vond het een beetje onzin maar nu het af is, ben ik er wel blij mee. Vooral voor de voetgangers is het een hele verbetering. En van Cokky moet ik er bij zetten: #elpontquevols

Posted 24 april 2015 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “In gebruik genomen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fantástico !!! gr.grt.

    Rijk en Ria van Eck
  2. De vooruit gang brengt de nostalgie.

  3. Ziet er mooi uit. Was wel nodig……… Kom maandag wel even kijken. Fijne dag

  4. Ja, wel een hele vooruitgang en ik was de overgang door de rivier bedding met de racefiets wel een beetje zat.
    Voor de nostalgie kunnen we altijd nog de brug nemen naar het eco park, of zijn daar ook al plannen voor..
    Nou ja twintig jaar zullen wij misschien niet meer meemaken

Geef een reactie

