Opdracht   4 comments


Trendy

Maandag 13 april 2015 (door Cokky).

Inwendig mopperend loop ik door de haven van Dénia. Wat hij nu weer bedacht heeft! Dit wordt drie keer niks en wat een rotopdracht. Pablo, onze fotoleraar heeft er een handje van om ons te verrassen. In een soort diefje-met-verlosspelletje met kleurige strikjes heeft hij twaalf opdrachten verstopt en we hebben anderhalf uur de tijd om ze allemaal te volbrengen. We mogen pas aan een nieuwe opdracht beginnen als hij de oude heeft goedgekeurd en in de tussentijd mag je ook nog het strikje-met-opdracht stelen van anderen. Als eerste onderwerp heb ik “humor”. Nou, lekker. Gelukkig pikt iemand mijn strikje en krijg ik “schaduwen”. Dat is beter. Tegen de tijd dat ik “beweging” en “reflecties” heb afgewerkt kom ik een beetje op gang en voor “abstract” en “lijnen” is er genoeg te vinden in het nieuwe deel van de haven van Dénia. Nog niet alle gebouwen zijn helemaal af maar het is er hip en trendy en gezellig. Als we weer teruggaan naar het klaslokaal vind ik het bijna jammer, ik heb “zwart-wit” en “portret” nog niet eens gedaan. Pablo wil dat we creatief en vlot werken, hij weet ons steeds weer te prikkelen. Hij daagt ons uit om na te denken, tot goed kijken en fotograferen op een andere manier. En het is nog leuk ook.

 

Posted 13 april 2015 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Opdracht

Subscribe to comments with RSS.

  1. Geen gemakkelijke opdracht Cokky. Hoe verzint Pablo het !
    Kus XXXXX

    Henk en Riet Huge
  2. NIET SLECHT HOOR …… HEB NOG WEL VRAGEN OVER MIJN TOESTEL/FOTOKUNST…….

Geef een reactie

