Zonsopkomst   10 comments


Zonsopkomst-om-7uur29

Dinsdagochtend 7.29 uur, 7 april 2015.

De zon komt prachtig op. Deze keer besluit ik om snel even vanaf het dakterras een foto te maken. De katten die eigenlijk klaar zitten om aan de ochtendwandeling te beginnen zijn het er niet mee eens en willen mee naar boven. Niets daarvan, geen katten op het dak, veel te gevaarlijk en resoluut sluit ik de deur. Ik wacht tot het beste moment en na 10 minuten hoor ik `miauw´achter mij. Tja, als het Lulu niet is. Het is haar gelukt hoor, via een boom, een dun takje en een grote sprong. Goed dan, toch weer een kattenfoto.
Er zijn dus veel wolken en weinig zon. Koud is het niet met 11 graden. Gisteren was een zonnige dag, het werd 17,4 graden.

Agenda: na 16 jaar ga ik naar een cursus chemische bestrijdingsmiddelen om mijn diploma te halen zodat ik in de toekomst toch nog voor onszelf en anderen palmen en onkruid mag blijven bespuiten.

Posted 7 april 2015 by Edwin in Geen categorie

10 responses to “Zonsopkomst

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi en super . Studeer lkrrr.

  2. Leuk van deze kant de foto.

  3. En de kat…… die komt op haar pootjes terecht.
    Kus.XXXXX

    Henk en Riet Huge
  4. Wat een mooie foto. En foto’s met een kat is altijd leuk!!! Lulu is een goeie eter zo te zien!

    Herna Jeanette Kampherbeek
  5. Schitterende foto, echt genieten ( hier in de mist )
    Die cursus is minder fraai, maar ben benieuwd ernaar. Ook wij moeten stukjes selectief spuiten, al kost me dat moeite. Zouden de Spanjaarden echt minder gaan spuiten met deze actie? Andere middelen? Zou dit nu echt iets opleveren denk je?

    • Ik denk wel dat he helpt. Ik ben gisteren 4 uur achter elkaar doorgezaagd over hoeveel er wordt gespoten, wat de schadelijke effecten zijn voor mens en milieu. Er zijn 4 diploma’s en dit is het basisdiploma. Iedereen die chemische middelen spuit op zijn eigen land moet dit ‘carnet’ hebben. We waren met 50 man. Volgende week 5 uur les en examen.

Geef een reactie

