De zon komt op aan een onbewolkte hemel   3 comments


Zonsopkomst-om-7uur52

Dinsdagochtend 7.52 uur, 31 maart 2015.

De zon komt op aan een onbewolkte hemel en het is absoluut windstil waardoor de temperatuur precies het laagste punt bereikt als ik deze foto maak. Het is 11,7 graden. Ben benieuwd hoe warm het vandaag wordt. Volgens de weersverwachting van ons weerstation gaat de temperatuur naar beneden en komen we vandaag niet verder dan 26 graden. Eerst hadden we regen en was het te modderig, gisteren was het te warm maar vandaag ga ik dan toch echt brandhout zagen.

Posted 31 maart 2015 by Edwin in Geen categorie

3 responses to “De zon komt op aan een onbewolkte hemel

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi hoor. Heerlijk het weer zo. Hier nl. lijkt het wel herfst………

  2. Ik dacht dat me andere dingen ging doen vandaag.
    Ik heb nog wel wat hout en als het zo blijft zal ik dat niet meer opstoken.
    Vandaag de opslagplaats hersteld met tegels die niet goed zijn voor de oprit.
    Deze staat nu mooi ( voor het gezicht ) horizontaal.

Geef een reactie

