Middeleeuwse Markt in Lliber   1 comment


Lliber02

Zaterdag 28 maart 2015.

Grote donkere ogen kijken me aan. Uilen, roofvogels en slangen maken ook deel uit van de Middeleeuwse Markt in Lliber. Ik wilde er eigenlijk helemaal niet naar toe, maar met de belofte van een biertje op een zonnig terras hebben ze me overgehaald. Het is de eerste keer dat dit hier in Lliber georganiseerd wordt en de opkomst valt me helemaal niet tegen. Het is gezellig druk, het terras zit vol en het bier smaakt best. Op het plein mogen kinderen pottenbakken, of schilderen.

Er lopen muzikanten rond, en een jongleur. Regelmatig trekt een groepje artiesten door de straatjes. Af en toe worden ze vergezeld door wat Middeleeuwse dames, die de edele kunst van het buikdansen demonstreren. Met hun kleurige sjaals trekken ze de aandacht en subtiel lonken ze naar de kijkers. Grote donkere ogen kijken me aan… Toch leuk, een Middeleeuwse Markt.

De foto´s staan in een webalbum.

Posted 28 maart 2015 by Edwin in Geen categorie

One response to “Middeleeuwse Markt in Lliber

Subscribe to comments with RSS.

  1. En morgen, geen bruine ogen, maar knallende kurken met de lokale wijnen. Ben benieuwd.

Geef een reactie

