Water   6 comments


Rucola-Lliber

Vrijdag 27 maart 2015.

AishaWaar is zo snel het water gebleven? Gisterochtend stroomde het rivierwater over de weg  en moest ik omlopen, nu is het zoeken om nog een poel water te vinden waar de honden even lekker in kunnen spelen. Gisterochtend liep ik ook echt te genieten, het is eigenlijk zo´n wonder zoveel helder water terwijl we het kraanwater niet kunnen drinken. Het riviertje kabbelde heerlijk rustgevend richting Middellandse zee.

Vandaag geniet ik ook maar dan van de strak blauwe hemel, bloeiende bloemetjes, fladderende vlinders en een perfecte temperatuur van 22 graden. Ik volg het paadje langs de droge rivier, sla dan af door een barranco richting huis. Lliber ligt mooi tussen de bloemetjes.
De honden poedelen nog even in het water, geniet er maar van want het kan zo maar weer een jaar duren tot er weer water stroomt.

Lliber-Alicante

Posted 27 maart 2015 by Edwin in Geen categorie

6 responses to “Water

Subscribe to comments with RSS.

  1. WOOOOOOOOOW LEKKER HOOR.

  2. Edwin , wat een mooie dromerige ” plaatjes ” zie ik daar de eerste klaprozen ???
    Fijn weekend.
    Gr.Grt. Voor2
    Rijk en Ria

    Rijk en Ria van Eck
  3. Hoeveel mensen besluiten géén jonge boom te planten omdat ze die toch nooit volwassen zien worden. En zie hier bij jullie!

    • Ach, ik ben ermee opgeroeid. Toen ik bij Staatsbosbeheer als bosarbeider begon heb ik ooit 40.000 boompjes moeten planten. Na een maand was ik het wel behoorlijk zat🙂 Ongeveer 800 per dag.

Geef een reactie

