De regen komt eraan.   14 comments


Ons-huis

Zondagochtend 8.13 uur, 22 maart 2015.

De zon breekt door de wolken en als ik omhoog kijk zie ik stukken blauwe hemel. Het is een aangename ochtend maar vanmiddag gaat het echt regenen met misschien een klap onweer. Er staat geen wind en het is 10 graden. Gisteren had ook een regendag moeten worden maar de zon scheen 9 uur lang en de temperatuur liep op tot 19,5 graden. Nu ik dit schrijf is de zon wel verdwenen, zou de regen er dan toch aankomen?

Lulu-en-Cokky

Cokky is verkouden en slaapt nog. Als ik een foto ga maken wordt Lulu wakker: “wat mot je, ga met de honden wandelen of zo.”

Posted 22 maart 2015 by Edwin in Geen categorie

14 responses to “De regen komt eraan.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Op de regenradar is nog niets te zien, maar dat geeft geen 100% zekerheid, onweerbuien kunnen immers zeer snel ontstaan.

  2. In Benissa regende het om 10 uur pijpestelen dus wie weet wat er hier nog gaat komen.

  3. Mijn reactie was inderdaad juist gepost toen het begon te regenen🙂
    Echter maar 1mm
    Ps er is iets fout met de tijdsaanduidingen van de blog.

  4. Hay Edwin. El Tiempo geeft voor nu zware regen aan in Lliber……. Het regent nog steeds niet. Blaas jij de regenwolken weg????? Moet nog even regenen hoor…….. Groetjes

  5. Hier in Alcalali ook een hele grote regenbui om een uur of half 5 Leek wel een Gota Fria.

    Henny van Lith
  6. Gelukkig en zo moet het blijven. Wij zijn met de regen in Benissa in de rug naar de Hondon vallei gegaan.
    Geen druppel meer gehad, koffie in de zon en vanmiddag in El Cortijillo weer fantastisch geluncht.

  7. Ik heb een doosje Sauvignon Blanc en een Syrah gekocht. Erg lekker, want natuurlijk eerst proeven.
    De Sauvignon vind ik ( lekkerder ) dan de Fruto Noble Sauvignon.
    Maar misschien komt dat omdat we daar de laatste weken teveel van hebben gedronken.

Geef een reactie

