French kiss.   1 comment


Montgo-Denia

Donderdag 19 februari 2015.

PauzeAlweer een kus, dat is zeker de derde. Goudgeel verlicht de zon de imposante Montgo. Ja, ik voel het, de romantiek zit in de lucht. Vandaag heb ik een charmante Française van 55 jaar naast mij in de volgauto zitten. Ze spreekt uitsluitend Frans en ik niet dus houden we alleen lichaamstaal over. Best een leuke uitdaging om elkaar beter te leren kennen en we hebben natuurlijk wel een uur of vijf. Gelukkig blijft de regen deze keer heel beperkt tot maar 3 druppeltjes. De zon laat zich nauwelijks zien en het wordt niet warmer dan 14 graden. “Demain mas de soleil”. Ja, mijn Frans gaat wel vooruit en door het Valenciaans kom ik ook wel op wat Franse woordjes. Tellen in het Frans is ook al zo vreemd maar met onze vingers komen we een heel eind. Ze wil haar Eric zien fietsen en heeft gevraagd of ze mee mag rijden. Eric is 60 en iedere keer als we hem passeren roept ze vanuit de auto hem Franse aanmoedigingen toe. Hij straalt. Wat een vrouw! Als we stoppen voor de pauze zet zij het tafeltje neer en schenkt de koffie in. Dan kan ik foto´s maken en voordat Eric weer opstapt krijgt hij een kus van haar. Een eeuwigdurende liefde, bedenk ik mij een beetje jaloers. Na 35 jaar moet ik bedelen om een kus van Cokky en daardoor krijg ik argwaan. Wat is het dan heerlijk om na afloop gelijk te krijgen. Ja, ze zijn nu 2 jaar samen. Natuurlijk geeft ze hem graag nog een kus voor de foto, een French kiss.

French-Kiss

Posted 19 februari 2015 by Edwin in Geen categorie

One response to “French kiss.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige ruggetjes (van de Montgó), mijn favoriete fotothema!

    gerrit en anneke

Geef een reactie

