Regenverlet.   2 comments


Dealbata-en-palm

Woensdagmiddag 12.30 uur, 18 februari 2015.

De zon breekt heel even door de dikke wolken en schijnt op de mimosa. De voor vanochtend voorspelde regen kwam niet. Eigenlijk hebben de fietsers op woensdag een rustdag en ik dus ook maar door de regen hebben ze gisteren regenverlet gehad, dus zouden we vandaag gaan fietsen. Normaal vertrekken we ´s ochtends om 9 uur maar dat is door de voorspelde regen verplaatst naar de middag, pas om 14.30 uur. Ik vind het niet erg hoor. We zijn hartstikke blij met de 38 mm die gisteren viel en misschien komt er nog meer aan. Als het vanmiddag maar droog blijft. (anders verdien ik ook niets)

Posted 18 februari 2015 by Edwin in Geen categorie

2 responses to “Regenverlet.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hay Edwin, Je had beter vanochtend kunnen gaan….. Ben je al weg? Koud hoor. Ben buiten aan het werk met mijn capuchon op. Richting de kust scheen de zon vanochtend…
    Fijne middag

    • Hoi Alexander, ja dat dacht ik ook. Ze zijn behoorlijk nat geregend. Het bleek dat ze de weersverwachting voor Denia hadden bekeken en daar is het heel de dag droog geweest. Nou ja, ik zat lekker droog🙂 morgen vertrek om 9 uur.

Geef een reactie

