Patricia.   5 comments


Montgo-op-achtergrondWoensdag 18 februari 2015.

Ineens zijn we Patricia kwijt. Volgens begeleider Frédéric is hij haar waarschijnlijk kwijt geraakt op de rotonde in Beniarbeig. Ondertussen sta ik voorbij Pedreguer te wachten om foto’s te maken als ze mij oproepen. Goed, dan rij ik terug om te zoeken.
Het begint al te schemeren omdat we pas om half drie zijn vertrokken. De Fransen wilden de regen ontlopen maar juist ’s middags is er regen in het binnenland voorspeld. Achteraf blijkt dat ze de weersverwachting van Denia hebben bekeken. Fout! Het verschil in regen is hier enorm. Bij ons in de bergen, 11 kilometer verderop, regende het bijna 40 mm en in Denia maar 10 mm. De Fransen fietsen dus een groot gedeelte van de tocht door de regen en het is maar 12 graden. Ze geven er niet veel om. Spanjaarden fietsen niet als de weg nat is maar dit weer lijkt sprekend op het weer van noord Frankrijk dus vinden ze het niet erg.
Ik zet de verwarming in de volgauto lekker hoog en ga op zoek naar Patrica. Het is goed dat ik ieder weggetje hier ken maar nergens zie ik een verdwaalde fietser. Ik vind het best rot maar bij het hotel aangekomen blijkt Patricia al lekker in een warm bad te liggen. Ze had de route heel verstandig een stukje afgesneden.

Als je behoefte hebt om alle foto´s van de Franse fietsers te zien, klik dan hier. (door de regen zijn er niet veel)

Posted 18 februari 2015 by Edwin in Geen categorie

5 responses to “Patricia.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dan wist patricia beter de weg dan jullie dachten. Zo verdwaald was zij dus niet ….wel slim ….
    Gr.Grt.
    Rijk,en Ria

    Rijk en Ria van Eck
  2. Hoe wist jij dat Patricia in een heet bad lag.

  3. dat zou ik ook wel eens willen weten Henk !

Geef een reactie

