Très bien.   4 comments


De-speedgroep

Zondag 15 februari 2015.
Sinaasappelen-bij-Pego
Gelukkig! Toch nog prachtig fietsweer voor de Franse wielertoeristen van Cap Velo. De wind had iets minder gekund maar al snel loopt de temperatuur op tot 20 graden. Prettig om de eerste dag te beginnen met mooi weer.
Nog nooit heb ik zo’n grote groep begeleid, 20 deelnemers fietsen mee deze keer. Gelijk worden er 2 groepen gemaakt, een langzame groep en een snelle. Bij de eerste klim na 35 kilometer houden 2 fietsers het gelijk al voor gezien en stappen bij mij in de volgauto. Dat is best lastig want de rest van de dag zit ik in een overvolle auto en met 2 fietsen achterop kunnen ook de achterdeuren niet open. Ik probeer de twee groepen tevreden te houden, de koffiepauze te organiseren, dan moeten die 2 fietsen er dus weer af, mandarijnen te plukken, foto’s te maken en op het verkeer te letten. Mijn eerste werkdag verloopt nogal hectisch maar iedereen is de tevreden na afloop. En het weer: très bien!

Als je nieuwsgierig bent naar alle foto´s van vandaag klik dan hier.

Koffiepauze

Posted 15 februari 2015 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Très bien.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sinds kort lezen we de blog. Heerlijk om te lezen en herkenbaar. Woensdag 18-02 gaan Loes en ik naar Sagra voor 10 dagen. Veel zin in om van het Spaanse leven te genieten. Het is de derde keer dat we in deze omgeving zijn.

    Loes en Dick

    Loes en Dick Schaap
  2. lekker weertje….

Geef een reactie

