Zonsopkomst.   3 comments


Zonsopkomst-om-7uur59

Maandagochtend 7.59 uur, 2 februari 2015.

Cokky ligt wakker naast mij, merk ik. Dat gebeurt niet gauw want slapen is haar hobby dus vraag ik zachtjes: “Wat is er?” Het duurt even voordat ze antwoord geeft maar dan vertelt ze wat haar dwars zit. Het is het weer. Pffftttt….dat valt alweer mee, ik had iets veel ergers verwacht. “Het is weer gaan waaien”, zegt ze. Ja, dat klopt en het is ook nog eens bewolkt. Ze vindt het zo rot voor Irene en Dick. Ja, dat is altijd vervelend als het weken mooi weer geweest is maar aan het weer kunnen we helemaal niets doen, dat moet je gewoon accepteren. “Ga nog maar even lekker slapen”. Ik stop haar in en als ik buiten ben, komt de zon prachtig op. Heel even, om daarna achter de wolken te verdwijnen.

Posted 2 februari 2015 by Edwin in Geen categorie

3 responses to “Zonsopkomst.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lief hoor !!

  2. Even een poging om Cokky op te vrolijken! Ik weet het wel, ze koopt er niets voor, maar toch!
    In ons Belgenland : Met nog 1 maand te gaan, alle regen voor de winter al gehad! In januari 25 van de 31 dagen regen!! 11 nachten met nachtvorst. Weinig zon, meestal grijs en echt deprimerend weer! Amper met de racefiets buiten kunnen rijden! (Lang leve de Tacx!) Maar toch hoop ik dat bij jullie het weer ook omslaat naar “beter”! Laat ons zeggen tegen 21 februari! Zou juist goed uitkomen, dan komen we een eerste keer fietsen! Als je zin hebt?!

Geef een reactie

