Kerstboom.   11 comments


Chico-kerst

Woensdag 7 januari 2015.

Alsof Chico het wist dat de kerst over was begon hij gisteravond de kerstballen uit de boom te slaan.
De kerstperiode begon op 22 december met “El Gordo”, de grote loterij en duurde tot de Drie Koningen gisteren. Na deze nationale feestdag, is Spanje weer aan het werk gegaan. De kerstboom kan weg.

Posted 7 januari 2015 by Edwin in Geen categorie

11 responses to “Kerstboom.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie foto voor vlgd jaar kerst….

  2. Word misschien eentonig van mij maar ik geniet van de poezenfotos.Wat een mooie foto weer.
    Ik zit nu ineens onder mijn facebook. Betekent dat ik nu mijn post op Facebook heb? Ik wil gewoon inloggen zoals ik altijd doe maar dat lukt
    niet meer.

  3. Maar Chico mag blijven. Scheetje!

  4. ben en blijf ook verliefd op deze meneer.
    prachtige foto weer.

  5. nee ik ben niet via Facebook gekomen. Ik kan er ook niet uit.

  6. ik zit er nu weer in. Hopen dat het zo blijft!

Geef een reactie

