Geboekt.   8 comments


Ger

Vrijdagochtend 2 januari 2015.

De zon komt op aan een onbewolkte hemel. Het is absoluut windstil dus onder in de vallei is de temperatuur flink onderuit gegaan tot -1,2 graden. De omliggende weerstations langs de kust geven een minimum aan van 6 a 8 graden. Gisteren waren er wat wolken maar de zon scheen volop. Het werd 14,8 graden. Natuurlijk is het buiten heerlijk siësta houden. De zon is krachtig genoeg om snel een bruine kop krijgen. En zo´n bruine kop kom ik ineens tegen als ik een vlucht naar Nederland ga boeken. Hé Ger, je moet niet zonnen maar fietsen!

Posted 2 januari 2015 by Edwin in Geen categorie

8 responses to “Geboekt.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Edwin neehe, moet niet gekker worden. Ben ik net de vlucht naar Alicante bij Transavia aan het boeken, voor de trainingsweek bij Patrick in Calpe…………oke ik vlieg vanaf Rotterdam. Maar hoe staat het met de conditie, de draad alweer opgepakt?

    Groet van Martin

  2. Zonnen tijdens fietsen, nog beter!

  3. HAY EDWIN. KRIJGEN WE NOG BLOEMEN DEZE ZOMER OF IS ALLES WEER KAPOT GEVROREN DE LAATSTE DAGEN???? GROETJES

    • Hoi Alexander, de Spaanse margrieten bloeien nog en hebben weinig last gehad. In Parcent zag ik bananenbomen die totaal bevroren waren maar het meeste spul redt het wel. Groeten!

  4. Jammer, dan mis je net de verjaardag van Simone. Maar dat scheelt ons natuurlijk weer wat. HaHa.
    Of voortaan even overleggen met de assistent. Gelukkig ben ik stand-bye.

    • Ik ga niet precies op die data in de print screen staan hoor. Maar eerder. Helaas valt de verjaardag er toch net in. Nou ja, ik heb haar verjaardag al 57 keer gemist… maar de volgende keer houd ik er rekening mee!

Geef een reactie

