Het pleintje van Lliber.   7 comments


Pan4.2voorweb

Woensdag 24 december 2014.

Tussen de middag een broodje gegeten op het plein in Lliber, buiten in de zon. Kon ik meteen Cokky helpen met haar huiswerk voor de fotocursus. Wat ik ken als “Little Planet”, heet in het Spaans een “Minimundo”, een mini-wereld. Ik heb er een speciaal programma voor, maar nu weten we ook hoe het moet in Photoshop.

Posted 24 december 2014 by Edwin in Geen categorie

7 responses to “Het pleintje van Lliber.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuk! Hoe werkt dat in Photoshop, en welke versie hebben jullie? Ik heb Photoshop Elements 4 punt zoveel, dus ik loop achter (ze zijn nu geloof ik bij 11 punt zoveel) maar het werkt lekker dus ik heb nog niet de neiging om een nieuwe versie aan te schaffen, tenzij ik goede redenen voorgeschoteld krijg om dit te doen.

    gerrit en anneke
  2. Leuke foto en het voelt inderdaad als een zarerdag maar het is toch echt woensdag. Vanmorgen op de radio ook al iemand in de war, met woensdag 23 december, en ik weet toch echt wanneer ik jarig ben. Gezellige kerstdagen. Groet uit de Bollenstreek, Sophie

  3. WAANZINNIG MOOI………

  4. HAY EDWIN. IS HET PLEIN AL WEER KLAAR?
    GROETJES

Geef een reactie

