Barranco del Cau.   7 comments


Barranco del Cau

Maandagochtend 9.15 uur, 15 december 2014.

Vanachter mijn bureau kijk ik precies in de barranco del Cau. Zeker nu ik afgelopen week de cipressen een kopje kleiner heb gemaakt. Gisteravond begon het te regenen met af en toe een flinke klap onweer. Nu is het weer droog maar er overal hangen zware regenwolken. Er is bijna 20 mm regen gevallen.
Dankzij Leo is alles weer virus vrij. Ik kan de pc weer met een gerust hart gebruiken. Ook ben ik erg tevreden over gmail. Ineens was gistermiddag alle mail weer terug en ook nog in de goede mapjes!

Posted 15 december 2014 by Edwin in Geen categorie

7 responses to “Barranco del Cau.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Das dan weer mazzeltje voor Cocky. Maar lekker dat alles weer op orde is.

  2. Gefeliciteerd heerlijk dat alles weer in orde is.
    XXXXX
    Henk en Riet.

    Henk en Riet Huge
  3. Kunnen we toch een kerstkalkoen gaan bestellen en mijn nichtje wat meegeven naar het glazenhuis!
    En laat die ochtendnfoto maar komen, wat licht en verte kunnen we wel gebruiken hier!

  4. Druk druk druk ben je natuurlijk. Zo kan ik niet met mijn dagelijkse shot de deur uit in de morgen!
    Trouwens, mijn reactie was om 07.27 uur, maar lijkt dan toch van 08.27.
    Mooie amanacer zie ik nu om 19.45 maar zal wel om 20.45 geboekstaafd worden.

Geef een reactie

