Gehackt.   22 comments


Iedereen heel erg bedankt voor de waarschuwing dat onze gmail account gehackt is. Het was heel moeilijk om de account weer terug te krijgen. Gelukkig is Cokky in Nederland en vanaf die locatie kon zij het wachtwoord wel wijzigen. Leo komt zondag om het virus van de pc te halen. Tot die tijd blijft de internetkabel uit de pc en moet ik het met de iPad doen. Wel lullig dat niemand bereid was om het in de mail gevraagde geld aan ons over te maken🙂

Posted 12 december 2014 by Edwin in Geen categorie

22 responses to “Gehackt.

Subscribe to comments with RSS.

  1. iedereen was bereid geweest , denk ik , maar gelukkig was het niet nodig…
    Gr.Grt. Rijk en Ria .

    Rijk en Ria van Eck
  2. Hahaaa… 😀

  3. Edwin , had het geld al overgemaakt maar nu het niet nodig is kan je de 1500 euro misschien terugstorten.

  4. Ook ik ben benaderd en stond op het punt je te bellen om de betrouwbaarheid hiervan te verifiëren maar ik ziet dat je reeds maatregel heb getroffen.

  5. Wij hebben wel het bedrag op je rekening gestort, maar we hoeven het niet terug hoor !
    Veel plezier verder in Bradford, zorg je wel dat je om 17.00 u. bij ons bent voor de zuurkool met worst !!

  6. Ook ik heb die €1500 gestort en wil ze wel terug!

  7. Je had je bankrekeningnummer niet in het mailtje vermeld. Zodoende kon ik ook niets overmaken.

  8. Ja ja Edwin, en binnenkort “toevallig” een nieuwe racefiets zeker???!!😉

  9. 🙂 succes met ontvirussen.

  10. Ik betwijfel of het door een virus komt op je pc maar beter geen risico nemen.
    Nadat mijn gmail gehackt was heb ik bij mijn Googleaccount “verificatie in twee stappen ” ingesteld
    (bij mij kwam het gewoon door een zwak wachtwoord “naam van onze kat”🙂 )

  11. Er zaten rare spelfouten in de tekst en dat is niets voor jullie dus ik heb voor de zekerheid de mail meteen gewist.
    Jullie geen geld verdiend en wij geen geld verloren.
    Groetjes en alvast fijne kersttijd gewenst

    • Ik was zo gespannen dat ik het mailtje nu pas op mijn gemak heb gelezen, inderdaad zo schrijf ik niet. Gisteren heel de dag bezig geweest om de boel weer een beetje aan de gang te krijgen. Al de mail was weg maar van gmail alles weer teruggekregen. Niet in mappen maar 15.000 in de prullenbak. Heeft Cokky wat te doen als ze terug is🙂

      • Jezus Christus!!!! 15000 mails ? En heb je die ooit al eens herlezen?
        Ik verzamelde vroeger krantenknipsels tot ik ooit eens in een van die knipsels las dat je die eigenlijk nooit gebruikte.
        Dat was het sein om al die rommel te liquideren.
        Ondertussen zat ik daar wel met een paar bureaulades en kartonnen dozen vol.

        • We hadden al heel snel gmail ik dacht al in 2005 en Cokky is bibliothecaresse dus alles zat netjes in mappen en bij gmail kan heel veel mail opgeslagen worden. Maar je hebt gelijk er kan vreselijk veel weg, denk ik. Een mooi werkje voor Cokky bij de kerstboom. Het zijn er trouwens 15.650 zag ik net🙂 en ik heb ze allemaal vanuit de prullenbak in de map 2014 gestopt. Volgens mij zitten er ook alle verwijderde mailtjes weer bij. Ach, dan is ze van de straat.

  12. Heb gestort en hoef het niet terug, Paula losdos

    Norbert Schroder

Geef een reactie

