Bevroren.   12 comments


Lulu-in-Mispel

Donderdagochtend 8.32 uur, 11 december 2014.

Lulu-ijsDe zon komt op aan een onbewolkte hemel. Het is goed dat ik heel de nacht de houtkachel heb laten branden want het weerstation geeft als minimumtemperatuur 0,9 graden aan. Gisteren was een vrijwel onbewolkte dag met 7 uur zon. Het werd 15,8 graden en er was niet veel wind.

Lulu is weer helemaal de oude en klimt in bomen. Ze staat heel raar te kijken als ze water wil drinken, bevroren!

Posted 11 december 2014 by Edwin in Geen categorie

12 responses to “Bevroren.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oef wat koud,Ton zei het gisteren al… Tja dan is het niet in Den Haag toch iets warmer….gniffel.Wat zijn Lulus ogen toch prachtig kleurend bij de blauwe hemel. Zoals gewoonlijk weer een prachtfoto. Liefs en groetjes.

  2. Gelukkig maar dat Lulu weer helemaal in orde is. Lang leve de antibiotica! Heb Cokky op FB een private message gestuurd. Belangrijk, even snel lezen!

  3. Hoi Edwin,

    Ik krijg via je gmail adres een bekende bedelbrief binnen, ik ben bang dat je account gehackt is.
    Ik doe het op deze manier want replyen naar dat email adres zal niet veilig zijn.

    MVG,
    Hans

    Hieronder de email:

    Mijn excuus om u op deze manier te moeten vragen. Ik heb een reis naar Bradford, Verenigd Koninkrijk. gemaakt en mijn tas is toen gestolen, in mijn tas zaten allemaal belangrijke spullen zoals, telefoons, geld en mijn paspoort. De ambassade wil mij helpen door mij te laten vliegen zonder passport. Het enigste wat ik moet doen is een vliegticket kopen en mijn hotel rekeningen betalen. Helaas heb ik geen toegang tot mijn rekeningen zonder mijn credit card. Ik heb contact gezocht met mijn bank, maar ze hebben tijd nodig voor ze mij een nieuwe credit card kunnen geven, Dus wou ik u vragen om mij snel wat geld te lenen dat ik zo snel mogelijk aan u terug geef zodra ik terug ben. Ik moet 1,500 Euro en MoneyGram is de snelst mogelijke manier om te doen. Ik kan u mijn gegevens sturen over hoe u geld kunt over maken aan mij.

    Ik hoop snel van u te horen.


    Met vriendelijke groet,
    Edwin Huge

  4. Ik wilde je net een zelfde bericht sturen Edwin, dus werk aan de winkel voor je!

  5. Ja, kreeg diezelfde email ook….

  6. Ja, ook ik kreeg op beide adressen die je van mij hebt deze vreemde e-mail

  7. hier van hetzelfde laken een pak.

  8. Wij en Marielle ook.

    Henk en Riet Huge

Geef een reactie

