Kaki   6 comments


Kaki

Maandagochtend 8.30 uur, 24 november 2014.

Alweer zwaar bewolkt, de zon kan je door de wolken zien maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het is 16 graden en het waait een beetje vanuit het westen. Gisteren was het vrijwel heel de dag bewolkt, het werd wel 21,8 graden en er was niet veel wind.
Er hangen nog steeds kaki´s aan de boom. Dit soort moet overrijp zijn om ze te kunnen eten. Ze zijn heel erg gezond met veel vitamine maar helaas ben ik er allergisch voor.

Posted 24 november 2014 by Edwin in Geen categorie

6 responses to “Kaki

Subscribe to comments with RSS.

  1. Raar ding, ik had er nog nooit van gehoord. Even op google gekeken, weer wat geleerd. Groet!

    gerrit en anneke
  2. En ze zijn zo lekker ! Net grote zoete pruimen zonder pit.
    Kus XXXXX

  3. Ik eet wel eens meer wat zonder dat ik me realiseer wat het is. Dat wordt wel eens voor oppervlakkigheid aangezien, maar dat klopt natuurlijk niet: het is gewoon ongecompliceerd genieten. Als het maar lekker is!
    Maar misschien hebben jullie het toen wel verteld en ben ik het weer vergeten. Het goede nieuws: als je langtermijngeheugen achteruit gaat heeft dat niets met Alzheimer of alcohol te maken. Het slechte nieuws ben ik inmiddels alweer vergeten, dus dat gaat allemaal prima zo!

    gerrit en anneke
  4. Zijn ze er nog als wij komen, ik vind ze namelijk heerlijk. Xx Ria

Geef een reactie

