Zwaar bewolkt.   5 comments


Vall-de-Pop-8uur30

Zondagochtend 8.30 uur, 23 november 2014.

Als ik opsta krijg ik even een echt Nederlands zondagsochtendgevoel. Het is donker en zwaarbewolkt, er vallen zelfs 2 druppels regen. Lang duurt dat niet, als ik recht omhoog kijk zie ik heel kleine stukjes blauwe hemel. Ach ja, een dag zonder zon is hier heel zeldzaam net zo zeldzaam als een dag met regen. Het is 12 graden. Gisteren was er af en toe zon en het werd 20,7 graden. Een prettige dag met heel weinig wind.
Lekker opgeschoten in de tuin. Het snoeihout wegbrengen naar het gemeente ecopark van Xaló was geen succes. Het ecopark wordt verbeterd maar nu was het veel moeilijker en heb ik de helft van de takken maar weer mee terug genomen. Dan is verbranden toch gemakkelijker. Morgen even een vergunning halen.

Posted 23 november 2014 by Edwin in Geen categorie

5 responses to “Zwaar bewolkt.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het is heerlijk wandelweer nu en de vogels zingen uit volle borst.
    Zijn dat vogels die uit noord Europa zijn gekomen om hier te overwinteren?

  2. Onze overwintertrek gaat a.s. zondag beginnen… maar we stoppen in de jalonvallei ! Afrika is denk ik niet verstandig !

  3. Maar hier is het veel gezelliger.

Geef een reactie

