Ander weer.   5 comments


Amanecer-8uur15

Donderdagochtend 8.10 uur, 20 november 2014.

Heel ander weer dan gisteren: het is 14 graden en het waait een klein beetje vanuit het binnenland, ook zijn er wolken. Gisteren was een wolkeloze dag met 7,8 uur zon. Al om 12.15 uur was het 21 graden, dat was  in 4,5 uur tijd een temperatuurstijging van 18 graden!

Posted 20 november 2014 by Edwin in Geen categorie

5 responses to “Ander weer.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie foto. Jammer dat de Alba dood is, want anders was deze op de TV gekomen.

  2. Kijk daar word ik nu erg blij van. Liefst bij mijn ontbijt koffietje maar nu voor de brandende Barbas met onze rode tijger op schoot is het ook genieten.
    NB over Barbas gesproken, ik liet mij als trouwe volger toch niet in het ootje nemen op 6 november; februari 2012 zat goed in mijn geheugen!

  3. Punt voor jou!

Geef een reactie

