Windstil en onbewolkt.   4 comments


Madrugada-8uur8

Dinsdagochtend 8.08 uur, 18 november 2014.

De zon komt op aan een onbewolkte hemel, het is koud en absoluut windstil. Het kwik is gezakt tot 4,1 graden. Prachtig om recht omhoog te kijken naar de intens blauwe hemel. Daar wordt je vrolijk van. Dit gaat een prachtige dag worden. Gisteren was er ook volop zon (7,8 uur) en het werd 19,1 graden.

Nog steeds weet ik onze palmen vrij te houden van de Picudo Rojo. In de val drijven tientallen dode kevers. Vandaag de val even schoonmaken, dan kan ik zien of ze ook in deze tijd nog actief vliegen.

Posted 18 november 2014 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Windstil en onbewolkt.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig, als ik niet beter wist zou ik hier zo gaan liggen zonnen in mijn badkleding­čÖé

  2. knap werk!

  3. Een droomfoto ….
    Succes met het vangen van de rode kevers.
    Het was een tijdje stil rondom de kevers , maar dat betekent niet
    dat ze er niet zijn….. de ” rot-zakken ”
    Gr.Grt.
    Rijk,en Ria

    Rijk en Ria van Eck

Geef een reactie

