Regenboog   10 comments


 

20141111-foto

Woensdag 12 november 2014 (door Cokky).

Nog geen 2 mm regen viel er gisteren, net voor de zon onderging waren er felle opklaringen en verscheen er een fraaie regenboog boven Lliber.

Posted 12 november 2014 by Edwin in Geen categorie

10 responses to “Regenboog

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi !!!! Cokky.
    Gr.Grt.
    Rijk en Ria .
    Bedankt voor het FB bericht.

    Rijk en Ria van Eck
  2. God zij dank! De titel deed mij vrezen dat het over Zwarte Piet zou gaan. Maar ook als ik naar een regelboog kijk, word ik dus aan die Zwarte Pietendiscussie herinnerd, waar ik niet blij van wordt, om het diplomatiek te zeggen. Willen jullie voortaan geen regenbogen meer plaatsen?

    gerrit en anneke
  3. Met excuses voor de tikfouten (geen taalfouten natuurlijk!) in mijn vorige plaatsing.

    gerrit en anneke
  4. Vind de foto erg mooi en zie eerlijk gezegd het ” verband ” niet ….
    Maaar dat kan aan mij liggen. 😳
    Ria van Eck.

    Rijk en Ria van Eck
  5. Mooie foto, maar laten we inderdaad maar hopen dat Sinterklaas er maar niet met zijn zwarte Pieten onderdoor gaat; dan zitten wij in Nederland met allemaal gekleurde Pieten.

    Bert en Yolanda Monfrooy
  6. Schitterende foto.

  7. Mooie foto Cokky en wat de Zwarte Pieten betreft het worden gewoon allemaal dropPieten en dan is het toch goed.
    XXXXX

  8. Mooi!

  9. Mooie opname… En die pot met goud staat zo te zien bij Anne !

Geef een reactie

