Koude en warmte.   9 comments


Druivenblad 6-11-2014 12-01-05

Donderdag 6 november 2014.

Barbas-ECO-houtkachel“Wij hebben dinsdagavond de houtkachel aangehad en jullie?” Veel mensen die we ontmoeten hebben voor het eerst dit seizoen een paar uurtjes even de kachel aangedaan. Ach, het had nog net zonder gekund maar we zijn aan de warmte gewend geraakt.

Voor het eerst in 7 maanden (sinds 2 april) bleef de maximumtemperatuur net onder de 20 graden. Gisteren scheen wel de zon 8 uur en vandaag is het ook onbewolkt maar het ziet ernaar uit dat we ook nu niet boven de 20 graden komen. Het is heerlijk weer met nauwelijks wind.

Morgen vlieg ik naar Nederland voor een kort verblijf bij mijn ouders. Even de heg knippen als het niet regent en anders kom ik in het voorjaar wel terug. Cokky neemt natuurlijk het weblog over.

Posted 6 november 2014 by Edwin in Geen categorie

9 responses to “Koude en warmte.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Goede reis, neem een lekkere warme jas mee het is lekker fris hier! X Ria Sp.

  2. Hier hangt nog een echt donsjack ! Daar stond je mee op het strand en de zee was bevroren 1997 ?
    Kus en tot gauw.

    • Ja maar hopelijk heb ik die niet nodig als ik bij jullie ben. O ja, hoogst waarschijnlijk komt morgen een ereader bij jullie aan. Die ik besteld heb. Liefs en tot zaterdag!

  3. Hoi Edwin, goede reis naar het koude Nederland. De zee is niet bevroren, maar een warme jas heb je wel nodig 😄

  4. ( door Henk ) Wij passen wel op Cokky. Gaan zaterdag al leuke dingen doen met als afsluiting Bistro Selene. Niet jaloers worden.
    Onze houtkachel wordt as. maandag geplaatst. Vermaak mij nu met het in de fik steken van het tuinafval. Is ook lekker warm.

  5. You r welcome ……

Geef een reactie

