Herfst of zomer?   7 comments


IMG_7981-001

Donderdag 23 oktober 2014.

De temperaturen zijn zomers, het is iedere dag fantastisch zonnig bij een graad of 25, of zelfs meer maar de nachten zijn al koud. Het kwik zakte naar 8 graden vannacht. Afgelopen dinsdag was bijna een recorddag voor oktober, het werd 34,4 graden. In 2012 werd het op 9 oktober 34,3 graden en het kan nog veel warmer want op 7 oktober 1952 werd het 38,5 graden, alleen kan ik dat mij niet herinneren. Dat zal ik aan mijn moeder moeten vragen die vandaag haar 82ste verjaardag viert.

Het is dat de druivenbladeren hun herfstkleuren hebben, anders zouden we bijna vergeten dat het al eind oktober is.

Posted 23 oktober 2014 by Edwin in Geen categorie

7 responses to “Herfst of zomer?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gefeliciteerd met de temperaturen en de verjaardag. Groet!

    Gerrit & Anneke
  2. Het is toch echt mijn 81e verjaardag maar dat maakt niet uit. Toen mijn Oma mij zag na de geboorte zei ze “dat is geen blijvertje” en zij kon het weten want ze had 19 kinderen gebaard. Heb ik het toch aardig volgehouden hè !
    Liefs en kus
    XXXXX

  3. Gefeliciteerd !!

    Met vriendelijke groet, Simone Boogaers.

Geef een reactie

