Vochtig.   7 comments


Pla-de-Lliber

Zaterdagochtend 8.30 uur, 27 september 2014.

De opkomende zon zet de vallei in een gouden gloed. Alles dampt na de regen van gisteren. De luchtvochtigheid is 93%. Het is heerlijk om na 10 maanden droogte door de tuin te wandelen en als ik heel goed kijk is het eerste groene sprietje gras al te zien. Gisteren viel er 14,8 mm en dat is voldoende om alles weer te laten uitlopen. Gelukkig wordt er nog meer regen voor morgen en dinsdag verwacht want we komen vergeleken met andere jaren nog wel zo’n 400 mm tekort. Maar het kleine voorjaar kan beginnen.

Posted 27 september 2014 by Edwin in Geen categorie

7 responses to “Vochtig.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi zoveel vocht in de lucht daar heeft alles wat boven de grond is wat aan.
    Fijn weekend !
    Kusj van ons.

  2. ik wil ook een blog beginnen schrijven en heb me dan ook geregistreerd bij WordPress,maar nu vroeg ik mij af of bvb een blog zoals de jouwe gratis kan of je die 15 euro per jaar best betaald?ik wil er vele foto’s opzetten vandaar mijn vraag?

    • Wij betalen om geen reclame op ons blog te krijgen en omdat wij een eigen ontwerp hebben.
      Alle foto’s verkleinen wij altijd naar 1600 pixels dan zijn ze ongeveer 600 Kb, je kunt dan gigantisch veel foto’s kwijt. Later kan je altijd nog extra opslagruimte kopen maar dat zal niet gauw nodig zijn. Succes met het maken van een blog, het is best nog aardig wat gezoek en werk. Dus vraag gerust als je iets niet kunt vinden.

  3. ja echt he? Als je met je hart kijkt en luistert zie je hoe alles weer tot leven komt en herademt.

  4. bedankt voor de info

Geef een reactie

