Kunst in de wind.   1 comment


Art5

Donderdag 11 september 2014 (door Cokky).

Voor de elfde keer hingen de kunstwerken te wapperen in de wind in Gata de Gorgos, “Art al Vent”. Een internationale openluchttextieltentoonstelling is het, kleurig en bijzonder, gebaseerd op de gewoonte om spreien en mooie kleden aan het balkon te hangen als de processie langskwam.

Gisteren was de laatste dag dat de werken in de straten van Gata hingen, en de gemeente is heel tevreden. Ruim 6000 mensen zijn komen kijken, wel 2000 meer dan vorig jaar. Ik vraag me af hoe ze dat tellen, hebben ze mij ook langs zien komen? Ik was er tijdens de siësta en er was verder niemand op straat. De voorbereidingen voor de volgende editie zijn al begonnen, zeker weten dat ik dan ook weer ga kijken.

Posted 11 september 2014 by Edwin in Geen categorie

One response to “Kunst in de wind.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi Cokky, dank voor de verwijzing naar de site met de catalogus. Leuke inspiratie om weer eens een quilt zelf te ontwerpen. Hartelijke groeten, Elly LS

Geef een reactie

