Dag 13 Chateaudun-Houdan, 122 kilometer.   4 comments


DSCN3928DSCN3945
Maandag 25 augustus 2014 (Xaló – NL, dag 13).

Een droge plek laat ik achter als ik het grondzeil weghaal. Niet voor lang want het regent en blijft regenen. Eigenlijk had ik mij stiekem een beetje verheugd om in de regen te fietsen. De regenkleding is gewoon erg goed en vooral het hoesje over mijn helm is een enorme uitvinding, zeker nu ik een zonneklepje aan mijn helm heb werkt het regenjasje voor mijn helm uitstekend. Mijn zonnebril met gele glazen maakt zelfs de donkere lucht mooi en ik heb wind mee! De wind komt eindelijk vanuit het zuiden. Eén keer besluit ik dat het zo weinig regent dat ik mijn regenpak wel uit kan doen. Stom natuurlijk want daarna is het alleen maar hard blijven regenen. Heel even kijk ik nog op een prachtig plekje maar nee, nu de tent opzetten is gekkenwerk. Ik fiets door en wijk van de route af om in Houdan een hotelletje te vinden. Simpel maar ze hebben er goede wifi en een warme douche.

DSCN3943DSCN3941

Posted 30 augustus 2014 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Dag 13 Chateaudun-Houdan, 122 kilometer.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je komt te dicht bij Nederland dus regen! Vandaag ( zaterdag ) heeft het weer aardig wat geregend vooral bij je broer in Markelo.

  2. He Edwin, als je in België in de buurt van Tienen (Tirlemont) zou passeren mag je altijd langskomen en bij ons logeren. Veel succes nog met de rit !

    • Heel lief aangeboden. Volgend voorjaar wil ik terug fietsen maar nu een andere route meer richting Barcelona. Dan wil ik ook graag wat mensen bezoeken. Lijkt mij erg fijn om lang te komen.
      Groet Edwin.

  3. Voor de wind, regen tegen, maar je fietst richting de Hollandsche zon oud maar vertrouwd de hele komende week. Trapse

Geef een reactie

