Met de profs mee.   24 comments


Zondag 10 augustus 2014.

Dat heb ik nu altijd, ik laat mij altijd verleiden om te hard te fietsen. Goed, bergop ben ik nergens met die zware Santos maar zo gauw het vlak is of een klein beetje vlak is gaat het hard. Eerst rij ik met een groep wielrenners mee om na de almuerzo met twee Russische profs van Katusha verder te gaan. Ja, het gaat best en door de enorme 29 inch wielen in de Santos lijken de Russische rennetjes wel dwergen. Natuurlijk stort ik totaal in bij de klim van Orba naar Parcent. Mijn Garmin geeft 38 graden aan. Dat geeft mij te denken want Nederland is ver en dat met nog eens 20 kilo extra bagage. Goed dan, ik vertrek woensdag, twee dagen eerder. Dan kan ik met een gerust hart onderweg eens lekker instorten.

Katusha-SpanjeKatusha

Posted 10 augustus 2014 by Edwin in Geen categorie

24 responses to “Met de profs mee.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kom je op de Santos hierheen dan?

    • Woensdag vertrek ik met het tentje achterop en rond 2 september denk ik Nederland in te rijden. Dan heb ik 20 dagen. Ik ga naar mijn ouders in de Noordoostpolder en daar blijft de Santos overwinteren tot volgend jaar. Ik kom ook nog naar Katwijk maar dan met het openbaar vervoer. Volgend jaar weer terug op de Santos.

      • Dus je komt eindelijk een keer fietsen et de Kattukers?

        • Nee, deze keer fiets ik rechtstreeks naar mijn ouders in de Noordoostpolder. Daar blijft mijn fiets dan overwinteren om volgend jaar weer terug te fietsen maar dan een meer oostelijke route. Ik kom met het openbaar vervoer naar Katwijk en vlieg weer terug naar Spanje. Dus nee, jullie wordt een vernedering bespaard.

  2. You sare welcome on the bottom of the sea …. and the IJssel-vallei

  3. En dan volgend jaar terug met de Santos naar Spanje?? Je weet wel van geen ophouden hé!! En zoals je weet, we hebben grote tuin voor uw tent!! 🙂

  4. En dan gewoon op een santos fiets een scherpe foto maken tijdens achtervolging van 2 profs , respect 🙂 fotograferen zit bij sommige mensen in het bloed.

    Poe dat wordt zweten, iedere dag om 6 uur vertrekken?

    • De Santos ligt als een vrachtwagen op de weg. Ja, 6 uur dat zou ik het liefst willen maar als ik kampeer heb ik toch bijna een uur nodig om weg te komen. Laten we zeggen 7.30 uur starten!

  5. Nu maar hopen dat je aardig fietsweer hebt. Hier is het nu wel wat minder.
    Wel jammer dat Cokky niet meegaat. Een karretje achter haar fiets met vijf katten lijkt me wel een handige oplossing 🙂

  6. Je had even, zonder een spier te vertrekken, kop van ze over moeten nemen. Moge mannen gaat het goed hahaha. Gr Martin

  7. Ik neem aan, dat je ook een blog gaat schrijven, of laat je dat aan Cokky over. Wij wensen je veel plezier en veilige rit.
    Simone en Henk

    • Omdat ik ga kamperen en er korter over wil fietsen denk ik veel minder tijd en gelegenheid te hebben om te bloggen. Bloggen vanaf de iPad kan ik niet. Dus moet ik het naar Cokky mailen, samen met de foto’s en zij moet het dan bloggen. Dus een heel gedoe. Ik doe mijn best. Groeten uit de vallei!

  8. Goede benen en beter weer dan de vorige keer gewenst! Delft de laatste tussenstop voor Katwijk? HG, Sibelle en Ed

    • Dankjewel. Ik ben aardig in conditie. Nee, ik deze keer niet naar Katwijk maar rechtstreeks naar mijn ouders is de Noordoostpolder. Vandaar met openbaar vervoer naar Katwijk. Groeten uit Xaló!

  9. Bon viatge!
    Knap hoe jullie steeds weer vorm geven aan wonen in Spanje, de verbinding houden met dierbaren in Nederland en ieders hobby.
    Je ouders zullen weer dankbaar zijn met het einddoel van je reis.
    Johanna

  10. HAY EDWIN,

    VEEL PLEZIER EN GOED WEER. EEN MOOIE TOCHT. ZIE JE WEL WEER IN OKTOBER.

    GROETJES, OOK AAN COKKY EN VAN PAT.

  11. Je hebt er weer zin in lees ik. Is het niet eenzaam alleen zo een eind te fietsen? Heel veel fiets plezier. Ben je weer terug als Riny naar Spanje komt? September al alles goed gaat, komt hij deze kant op hè voorzichtig, Gr. Paula

Geef een reactie

