Een dagje met de kleinkinderen.   6 comments


Zwemmen

Dinsdag 5 augustus 2014.

“Zijn dat je kleinkinderen?” vraagt het oude Spaanse vrouwtje dat we iedere dag tegenkomen op onze wandeling. “Ja!”, zeg ik dan maar. Logisch toch, het is vakantietijd dus heeft iedereen kinderen en kleinkinderen te logeren. Ik voel me opeens oud maar ook trots. Ze knikt goedkeurend en we wandelen verder met de honden. We drinken wat op het plein, wandelen terug, en gaan dan zwemmen in het zwembad van de buurvrouw. Nee, een GoPro hebben we niet, maar wel een gewoon fototoestel dat onder water kan fotograferen. “Ik tel tot drie en dan moet jij van mij een foto maken onder water”, zegt kleinzoon. Hij bekijkt het resultaat en het moet een paar keer over voor hij echt tevreden is. ” En nu doe ik een Superman”. “En nu zetten we hem op de zelfontspanner, dan gaan we op de rand zitten en dan houd ik hem onder water en dan maken we een selfie”, verzint hij even later. Als honden en kinderen moe zijn gaan we weer naar huis en bekijken de foto´s op de computer. Hij weet precies wat hij wel en niet mooi vindt. Ja, creativiteit en fotografie dat heeft hij duidelijk van mij geërfd!

 

zwemmen2zwemmen3

Posted 5 augustus 2014 by Edwin in Geen categorie

6 responses to “Een dagje met de kleinkinderen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gelukkig fiets je niet als een opa ;)!

  2. Ons achterkleinkind is een bijdehandje !
    Allemaal een kus .

  3. Volgens je vader slaat het plotseling twee geslachten over , die ijdeltuit

  4. Leuk verhaal, en als altihd super fotos !!kus

Geef een reactie

