Rustig.   Leave a comment


In-Famorga

Almuerzo om 10.00 uur onder de populieren in Famorca.

Zondag 13 juli 2014.

KikoGenieten is het om hier het binnenland in te fietsen. Het is geweldig weer om een mooie tocht te maken en meer leden van de fietsclub weten dat, we zijn met een man of 15. Groep A is al vertrokken om 6.30 uur voor een tocht van 170 kilometer. Groep B vertrekt om 7.30 uur, deze keer met Kiko en Mattias erbij die eigenlijk bij de sterke groep horen maar 6.30 uur echt te vroeg vinden. Maakt mij niet uit want vandaag doe ik rustig aan. Morgen heb ik afgesproken met een 30 jarige Hollander om ook een stuk te fietsen, nee mij krijgen ze vandaag niet gek. Onderweg omhoog naar Castell de Castells komen we een gestrande fietser tegen van groep C, ja soms vergeet ik even dat die groep ook nog bestaat, de gemiddelde leeftijd ligt zo rond de 77 jaar. Juan is 79 en zijn enorme zadel krijgt hij niet meer vastgezet. Kiko en Mattias helpen hem. Heel even twijfel ik, rij ik ook door zoals de rest van de groep of hebben ze mijn hulp nodig. Op het moment dat ik stop weet ik dat we na de reparatie als een gek omhoog zullen rijden om de groep weer in te halen. Ik blijf, waarom weet ik ook niet, er is gereedschap genoeg. Ik heb niets bij mij. Totdat ze net dat ene inbussleuteltje nodig hebben dat ik wel bij mij heb. Daarna rijden we als gekken omhoog. Ja hoor, weg rustig fietstochtje, een nieuw persoonlijk record zie ik thuis op Strava. En morgen? Dan ga ik heel rustig een stukje fietsen, echt waar.

Posted 13 juli 2014 by Edwin in Geen categorie

Geef een reactie

