Mooi.   6 comments


Zonsopkomst-om-6uur50

Donderdagochtend 6.50 uur, 10 juli 2014.

Door de wolken zorgt de zon voor een mooie zonsopkomst. Raar is dat, als de zon eenmaal krachtig boven de berg staat zijn de wolken vrijwel verdwenen. De hemel is voor het grootse deel blauw, dit gaat wederom een prachtige dag worden net als gisteren, zonovergoten. De temperatuur gisteren bleef steken bij 27,7 graden en is daarmee de koudste dag sinds 24 juni.

Agenda: gerepareerde fiets ophalen bij Alex´s zijn nieuwe fietsenzaak en een stukje trainen voor de tijdrit die ik zaterdag moet fietsen in Pedreguer.

 

Posted 10 juli 2014 by Edwin in Geen categorie

6 responses to “Mooi.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pracht foto ! En tijdritten vind ik helemaal niet leuk 😦 doe je kalm aan ?
    Fijne dag verder . Dikke kus !

    Henk en Riet .
    • Ja, we moeten 5 keer een ronde rijden op het industrieterrein van Pedreguer. Het is vlak, dus dat gaat wel. Even mijn benen scheren, ga ik harder 🙂

      Lieve kus vanuit Spanje!

      Edwin.

  2. Edwin, kan het zijn dat ik vanmorgen rond half zes een steenuil heb gehoord?
    In Nederland hadden wij ze ook rond het huis en die konden ook zo “schreeuwen” in de nacht
    en vroege ochtend.

  3. Het leek me altijd onzin dat benen scheren, maar zal het ook maar eens proberen toevallig gisteren artikel erover http://www.fiets.nl/2014/07/09/geschoren-benen-sneller/

    Is het nog gelukt de kraak weg te krijgen uit de fiets?

    • Ach, daarom doe ik niet hoor. Het enige voordeel is dat het gemakkelijker zonnecrème smeert en dat ik geen commentaar krijg van mijn Spaanse fietsvrienden. De kraak is eruit. Ze hebben de trapas eruit gehaald en weer gemonteerd en met montagepasta hem er weer in gezet. Nieuwe kettig en een nieuwe kabel, hij fietste vandaag weer lekker!

Geef een reactie

