Een warme ochtend.   4 comments


Zonsopkomst-om-6uur56

Woensdagochtend 6.56 uur, 2 juli 2014.

De zon komt maar nauwelijks door de bewolking en fris is het ook niet met 21 graden. Onze minimumtemperatuur is met een beetje geluk vandaag de Nederlandse maximumtemperatuur. Gisteren was een onbewolkte dag. Om 11.00 uur was het al 30,3 graden toen er wind van zee kwam waardoor de temperatuur zakte en zo rond de 28 graden bleef schommelen.

Agenda: vanmiddag is er kans op een onweersbui dus ik ga vanochtend een stukje fietsen. Niet te warm en er is nog geen wind.

Posted 2 juli 2014 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Een warme ochtend.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sfeervolle foto …gek, ik zat ineens weer in Egypte, misschien doordat deze schermbloem me aan papyrus gras van de Nijl deed denken. Ja, ik hoop zo op een onweersbui !!!!

  2. Om 7.30 zat ik in de ochtendzon bij de kippetjes met een kop koffie. Bij 11 graden met een fleecje aan over de zomerkleding. De stilte voor de storm van weer een hectische werkdag. Ook hier het mooiste moment van de dag, net als daar.

    • Heerlijk is dat. Ik geef se katten eten en zet koffie, pak mijn camera en dan wandelen we een stukje. Ja, ik hou van de ochtenden, de frisheid, het begin van een nieuwe dag.

Geef een reactie

