Onze overburen.   6 comments


Uitzicht-over-Vall-de-Pop

Dinsdag 1 juli 2014.

Zwembad_1Alexander, zo heet mijn overbuurman, 800 meter verderop kijkt hij uit over Vall de Pop en op ons huis. Al jaren volgt hij dagelijks ons weblog en af en toe stuurt hij ons een mailtje. Deze keer met een verzoek of ik foto´s van zijn huis wil maken, dan kunnen we gelijk eens kennis maken. Natuurlijk wil ik dat best een keertje doen. Op een bewolkte dag fotografeer ik het huis binnen en gisteren heb ik de buitenfoto’s gemaakt. Nee,  mijn overbuurman woont hier niet permanent en daarom verhuurt hij het huis. Vandaar dat de foto´s zo aantrekkelijk mogelijk moeten zijn. Al snel na het maken van de binnenfoto´s krijg ik een reactie van hem: DANK VOOR JE FOTO’S. JE HEBT HET HUIS MOOIER GEMAAKT DAN HET IS …….EmojiEmojiEmojiEmojiEmojiEmoji

Maar zonder gekkigheid, het is een prachtige plek om een vakantie door te brengen, hier het e-mail adres van Alexander:  apnouwen@hotmail.com

Hier onder de foto´s van het huis. Door op 1 van de foto´s te klikken kom je in de serie terecht.

 

 

Posted 1 juli 2014 by Edwin in Geen categorie

6 responses to “Onze overburen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ziet er erg mooi en verzorgd uit.
    En het zijn zeker mooie foto’s .
    Wel te hopen dat de ” buren ” niet voor overlast zorgen , 😃😃
    Gr.Grt.
    Rijk en Ria

    Rijk,en Ria van Eck.
  2. ziet er aantrekkelijk uit 🙂

  3. mooi huis! Zonde om aan Jan en alleman te verhuren hoor.

Geef een reactie

