Pluis en Lulu.   11 comments


Plui-en-Lulu

Donderdagochtend 6.50 uur, 26 juni 2014.

Het is niet echt onbewolkt, een klein beetje sluierbewolking filtert het zonlicht. Vannacht is het lekker afgekoeld tot 14,8 graden. Gisteren begon de dag onbewolkt maar later op de dag ontstonden er dikke wolken. De temperatuur bereikte pas om 17.30 uur een maximum van 28 graden. Dinsdag heeft het geonweerd maar helaas regende het veel en veel te weinig, er viel slechts 4 mm. Dit jaar is er slechts 51 mm regen gevallen tegen 368 mm vorig jaar. Veel bloeit er dan ook niet.
Gisterochtend had ik veel mooiere poezenfoto’s maar voor het eerst kon ik helemaal niets meer met de geheugenkaart. Het enige was om de kaart weer te formatteren en ja, dan zijn de foto´s ook weg. Morgen komt Cokky na bijna twee weken verblijf in Nederland weer thuis en zal ik weer proberen om wat vaker te bloggen.
Echt poseren wilde Pluis en Lulu vanochtend niet, soms valt het niet mee om een goede ochtendfoto maken.

Posted 26 juni 2014 by Edwin in Geen categorie

11 responses to “Pluis en Lulu.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lekjer ff vakantie genonen nu Cokky er niet is? Of te druk met andere zaken.. waren bezorgd dat he ziek was of zo xxxx eet ze bij Lina zaterdag

    • Vakantie? Met vijf katten, een huis van 200 m2 en een tuin van 4000 m2 en twee honden en niet te vergeten al mijn vriendinnen, noem je dat vakantie! En dan heeft er weer een kat gekost op mijn bed, dus al twee wassen gedraaid en gisteren nog gestreken ook, gemopt, ramen gezeemd, foto’s gemaakt bij Alexander, het schuurtje opgeruimd, ik heb niet eens tijd gehad om deze week te fietsen! Ik ben vel over been geworden van de geploeter hier. Maar goed, ik zal kijken of ik ook nog kan bloggen……

  2. Stomme samsung.. tikt automatisch andere woorden… sorry kus

    • Geen probleem ik snap alles hoor. Die van mij doe het ook vooral als ik een spatie vergeet krijg je de prachtigste woorden. Zoals “Vriendje opknip” vind je ook niet.

  3. best wel een mooie foto…geeft de droogte goed weer,en die opkomende zon…

  4. Ha, goede morgen ! Je laatste vrijgezellen dag ! Toch gezelliger hè als Cokky terug is de katten zeggen niet veel die willen alleen op tijd eten en wandelen.
    XXXXX

    Henk en Riet Huge
  5. Nu slaat de verwarring toe. Eerst dacht ik dat het jullie honden waren. Later begreep ik uit een blog van je dat het de honden van de engelse buren waren. En nu lees ik weer dat de beestenboel, waaronder de honden, zoveel werk geeft.
    Nou ja, als je je maar amuseerd.

    • De honden zijn van onze Engelse buurvrouw die ze nooit uitlaat. Zodoende laten wij ze iedere dag uit. Dan zijn ze moe en blaffen ’s nachts niet. Dus helemaal onbaatzuchtig is het nu ook weer niet. We vinden het wandelen ook leuk hoor.

  6. Ha, ik ben weer gerust. Uitkijkend over de Maasplassen ( iPad denkt dat ik nu het woord kaasplankje wil typen ) bij steeds lager staande zon, rimpelloos water en een enkel bootje, kan ik het niet laten mijn dagelijkse shot Spanje tot me te nemen. Gelukkig blijven de botten ons bespaard. Lulu en Pluis mogen er zijn!

Geef een reactie

