Vriend Chico.   7 comments


Chico

Woensdagochtend 7.15 uur, 18 juni 2014.

Chico-WifiAlweer een prachtige ochtend. Wat wolkjes, windstil en slechts 16,5 graden. Wat een heerlijk weer om te fietsen. Ik neem een besluit en laat de honden bij de buurvrouw achter het hek zitten. Die hebben pech vandaag. De vroege webloglezers moeten ook maar een keer wachten: de ochtendfoto komt vanavond. Als ik eerst alles moet doen wat ik gebruikelijk doe is de frisse ochtend om en tegen 11 uur gaat het altijd waaien, nee ik ga eerst fietsen. De prachtige, rustige weggetjes in het binnenland lokken.
Maar eerst wandel ik snel met de katten door de tuin. Chico is echt mijn vriend geworden. Waar ik ben, is hij ook. Goed, hij is gek en de andere katten haten hem maar wij kunnen het samen goed vinden. Hij ligt vaak in een hinderlaag en valt mijn voeten aan. We houden allebei van ruige spelletjes. Ik kan hem rustig op de punt van mijn pantoffel nemen en hem een meter of 3 wegschoppen, leuk! Nog een keer! Soms gaat hij op het randje van de wc-bril zitten en plast netjes in de pot. De stoelen bij de eettafel zien er niet meer uit maar gelukkig hebben we hem nu zover dat hij de krabpaal meestal gebruikt. En als de wifi slecht is moet ik steevast de antennes van de router weer rechtop zetten want het liefst ligt hij bij mij in de buurt. Het heeft een jaar geduurd maar nu zijn we toch vrienden.

Posted 18 juni 2014 by Edwin in Geen categorie

7 responses to “Vriend Chico.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat fijn dat jullie nu vrienden zijn. Dat heeft Chico ook nodig,omdat de andere katten hem niet accepteren.

  2. Super leuk om te lezen dat het uiteindelijk goed is gekomen.

  3. Fijn voor Chico dat hij nu toch een vriend heeft.

  4. Wacht maar als onze tijger, Rocky, er is. Dan heb je nog een nieuwe vriend er bij.

Geef een reactie

