Gevonden.   14 comments


Gevonden

Dinsdag 10 juni 2014.

Als Cokky begint te mopperen dat we geen bekers genoeg in de kast hebben en ze erop uit wil om extra serviesgoed te kopen, weet ik dat het tijd wordt om een extra rondje in de tuin te gaan lopen, met lege handen. Iedere ochtend vertrek ik voor mijn ochtendwandeling met mijn handen vol: mijn beker koffie, het fototoestel, soms een kat, een gieter water of een snoeischaar. Onderweg heb ik regelmatig allebei mijn handen nodig: om een foto te maken, om een kat in een boom te zetten of juist eruit te halen of even wat weg te knippen of de val van de picudo rojo-kevers te legen. Dus blijft er wel eens ergens een vergeten mok achter, alleen als hij al leeg was natuurlijk. Eén rondje volstaat: Cok, er zijn weer bekers genoeg!

Posted 10 juni 2014 by Edwin in Geen categorie

14 responses to “Gevonden.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Botanica van Villeroy en Boch.
    Bij ons is pas de laatste gesneuveld.

  2. Wat een mooie beker, fijn dat je hem hebt gevonden.

  3. Wij konden de blog vandaag niet lezen . De router hapert dus we hadden geen verbinding. Ligt er ook wel eens een fototoestel ergens bij de poesenbank ? Vast niet !
    Liefs XXXXX

    Henk en Riet.
    • Nee, soms een leesbril! En de mokken, ach die komen wel weer terug. O ja, ik wil in 18 dagen naar Katwijk fietsen. Ik vertrek op 15 augustus.

      Liefs en een kus!

      Edwin.

  4. Red je dat? 140 per dag gemiddeld is wel veel hoor . Heb je wel wat speling ? Overdenk alles goed. Dikke knuffel van ons.

    Henk en Riet.
  5. Je meent ’t …..

  6. Edwin, het is vandaag niet 1 april hé…

  7. Leuk zo’n fiets haal en breng service! Hier staat nog een fiets in de garage als je dan van Katwijk weer naar Spanje gaat kun je die dan naar Sagra rijden ? Dat scheelt weer een ticket. Kunnen we vast ook nog wel wat spulletjes op de bagagedrager meegeven.

  8. Is je tripje van Sevilla naar Compostela nu vervallen? Ik was net aan het trainen geslagen.

Geef een reactie

