Even voelen.   4 comments


Mercat

Zondag 8 juni 2014.

Iedereen moet even aan mijn ribben voelen en in bar proberen de mannen van de fietsclub zelfs even of mijn broek nog wel op mijn heupen blijft hangen. Goed dat ik mijn riem om heb. De volgende keer willen ze allemaal met me mee fietsen. De Mercat de la Terra werd gisteravond gehouden en er was live muziek. Alleen hebben we dat gemist omdat we in een ander straatje lekker met vrienden zaten te kletsen bij een biertje en wat tapas. In juli wordt de markt iedere zaterdagavond gehouden, daarna is het vet wel weer terug op mijn buik, luidt de voorspelling. Dan mogen alleen de vrouwen even voelen.

Posted 8 juni 2014 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Even voelen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vergis ik me nou, want het komt op mij over op de foto’s te zien dat het stiller is als de overdagmarkten ?

  2. OK Edwin, dus iedere keer als je op de biologische markt bent dan mag je vetgehalte gecontroleerd worden!
    Door vrouwen natuurlijk. Ik zal het onthouden.

Geef een reactie

