Rust.   6 comments


kaarsen

Donderdag 5 juni 2014 (door Cokky).

Er heerst rust op het terras. Dick ligt vandaag weer, voor het eerst sinds een maand, in zijn eigen bed, in zijn eigen huis naast zijn eigen vrouw. Edwin zit met zijn iPad op de bank op het nieuw ingerichte overdekte terras, tevreden om zich heen te kijken, kat op schoot. Een paar mannen uit Lliber en Benissa van de fietsclub is de Camino de Santiago aan het fietsen, vanaf Roncesvalles. “Ik zou de Ruta de la Plata doen”, heeft Javi gezegd, dat is vanaf Sevilla naar Santiago de Compostela. Edwin bekijkt de route, eet zijn bord leeg, neemt nog een slokje witte wijn en kijkt me aan. “Ik ben eigenlijk wel uitgerust”, zegt hij.

Posted 5 juni 2014 by Edwin in Geen categorie

6 responses to “Rust.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Echt Edwin gaat het alweer kriebelen ? Het is verslavend hoor vooral door Spanje dat raakt je nooit meer kwijt ­čÖé
    Knuffel voor jullie allebei.

    Henk en Riet.
    • Zeker, ik heb nu mijn zinnen gezet op de Zilver route, ruta de Plata van Sevilla naar Santiago de Compostela. Maar eerst moet Cokky naar Nederland.

      Liefs en een kus,

      Edwin.

  2. Oei, als ik het goed begrijp wordt Edwin ook een Caminodweller net als wij. Toch is het voor ons na drie keer voldoende. Er is dus hoop voor hem.
    Met groeten Ton

  3. Hoeveel kilometers is deze route Edwin. Volgens mij heeft Simone wel zin om mee te fietsen. ( ik denk alleen met een E-Bike )

Geef een reactie

