Thuis.   14 comments


Thuiskomst

Maandag 2 juni 2014.

Met-Luz-en-LuluDat is even wennen om na 6 weken ons weblog weer te gaan maken. Ik was het bijna vergeten maar Cokky heeft mij aan het werk gezet. Nog even geen ochtendfoto maar twee foto´s van onze thuiskomst. Ik had niet verwacht dat direct alle katten zich zo aanhankelijk zouden gedragen. De katers komen bij mij in de buurt zitten maar de poezen komen gelijk kopjes geven en Lulu nestelt zich direct op mijn schoot ondanks de fietskleding. Leuk hoor zo´n welkom.

Agenda: onmiddellijk de palmen behandelen tegen de Picudo Rojo. Eigenlijk net een dag of 10 te laat. In de val drijven wel 40 dode kevers. De plaag is nog lang niet over. En vandaag ook de Santos fietsen wassen.

Posted 2 juni 2014 by Edwin in Geen categorie

14 responses to “Thuis.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zeggen ze wel eens dat katten niet aanhankelijk zijn en hun baasje snel vergeten. Mooi niet dus.
    Fijne dag en een knuffel van ons. Hier schijnt de zo’n.

    Henk en Riet.
  2. Je zit er trouwens wel heel chique bij !! Dat heeft Cokky toch wel heel mooi gedaan in je afwezigheid….

  3. Mooi ritje gemaakt, heb jullie via de blog gevolgd. Zie dat je nog in je fietspak op de bank hang maar dat is je gegunt na alle K…meters in niet de fijnste weersomstandigheden.

  4. Welkom thuis en wat fijn dat de katten meteen naar je toe kwamen.
    En wat een geweldige prestatie hebben jullie gemaakt. Groot respect.

  5. Het valt me op dat ik bijna nooit een reactie krijg!

  6. Dat kan ik me heel goed voorstellen. Het viel me toevallig op dat de andere lezers wel een reactie kregen. Zal wel toeval zijn!

  7. Sorry Herna, ik reageer minder op reacties dan Edwin. Ik ben geneigd alleen concrete vragen te beantwoorden en de rest voor kennisgeving aan te nemen. Groeten! Cokky

  8. Ik vind jullie allebei lief en ik heb bewondering voor jullie zoals jullie het blog maken.
    Kus terug voor allebei!
    Herna

    • Dankjewel Herna. Ik heb grote moeite om na 6 weken weer met het blog te beginnen. Ik moet weer even in het stramien komen, zeg maar. Groeten uit Xaló!

Geef een reactie

