Bijzonder.   6 comments


Koepel1

Woensdag 28 mei 2014 (door Cokky, in Xaló).

Dat het een heel bijzonder gebouw is had ik al van meerdere mensen gehoord. Van vrouwen, voornamelijk, die aan yoga doen. Zelf was ik er nog nooit geweest maar nu er sinds kort Nederlandstalige yoga gegeven wordt kan ik het beamen: het is héél speciaal. “The Dome” in Alcalali ligt op een prachtige, rustige plek niet ver van de rivier. Met uitzicht op de bergen, met veel groen, met veel zingende vogels. Het is niet zo groot, de sfeer is heel intiem. Prachtige grote ramen omlijsten het uitzicht, de deur blijft open tijdens de les en het gezang van de vogels mengt zich met de muziek. Yoga op een houten vloer is toch al veel fijner dan op beton. Eigenaar Nestor vertelt dat er “soundhealing” wordt gedaan en dat er therapeuten uit de hele wereld opgeleid worden. Er zijn yogaretreats, meditatiesessies, soundjourneys, cursussen, workshops en soms komen er Tibetaanse monniken zingen. Héél bijzonder allemaal, héél interessant maar ik houd het voorlopig even bij yoga, lekker in het Nederlands, van Gea.

 

En ondertussen onderweg hebben de mannen de Via Verde bereikt bij Teruel.

 

Posted 28 mei 2014 by Edwin in Geen categorie

6 responses to “Bijzonder.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hay Cokky,

    Schrok even dat je je huis voor dit wilde ruilen. Midden in de Vallei…………….. HAHAHA. Zou wel een raar uitzicht zijn geworden………

  2. Heb ooit in mijn vorig leven boedhistische monniken aan overtone singing bezig gehoord.
    Kippenvel krijg je ervan en inderdaad uniek en rustgevend.
    Soundhealing!

  3. Als ik in de buurt zou wonen zou ik er zeker naar toe gaan. Zeker als er Tibetaanse monniken zingen. Ik heb lange tijd in Tibetaanse vluchtelingenkampen in Nepal gewerkt.

  4. Als je mij daar voor op zou geven, vind ik niet erg, maar gelijk al naar Carmen in oktober naar Spaanse les moet IK nog even over nadenken. Ik wil NIKS meer moeten, of het moet naar de Bodega Francisco Gomez zijn. HaHa.

  5. Ja, nu zie ik het. Lijkt me wel wat.

Geef een reactie

