Onderweg.   10 comments


Reino de los Mallos

Zaterdag 24 mei 2014.

En ondertussen onderweg fietsen de mannen door het mooie noord-Spanje.  Het is er groen, inmiddels weten ze wel hoe dat komt…

 

Posted 24 mei 2014 by Edwin in Geen categorie

10 responses to “Onderweg.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo, ik volg jullie al geruime tijd op jullie leuke site (ben zelf ook vroeg pensionado -Rentner noemen ze het hier in Duitsland waar ik sinds een half jaar woon) en geniet elke dag weer van de prachtige foto’s en de verhalen. Ook van de fietsende vrienden smul ik volop. Nu komt de vraag in me op hoe de mannen in hun hoofd het beleven: Edwin komt elke dag dichter bij- en Dick is elke dag verder van zijn huis/partner. Het spreekwoord luidt immers: ‘paard ruikt stal’…
    Hartelijke groeten, Jack. (kapitein Buiswater)

    Jack van Delft
    • Zelf heb ik inderdaad de neiging om steeds hard te willen door fietsen nu mijn huis in zicht komt. Ik ben ook erg blij om in Spanje te zijn!

      • Wat ik voorspel, is dat je het een hele poos moeilijk gaat hebben Edwin, moeilijk met je omgeving.
        Je zal de eerste tijd snakken naar de weken dat je op je eentje op je fiets zat!

      • A propos,
        van je fietstochten door het Spaanse binnenland geniet ik bovenmatig,
        Hopelijk onderneem je er later op het jaar nog eentje.
        Ik benijd je om dat mooie Spaanse binnenland.
        Je mag op je sterfbed rustig zeggen dat je 200% genoten en geleefd hebt!
        Als ouder geeft het je een goed gevoel, wetende dat hun kinderen het wel stellen en gelukkig zijn.
        Ik denk dat je ouders dit op kunnen beamen.

  2. Haha regen…

  3. Wacht maar tot ze thuis zijn. Dan wacht weer gauw een beoordelingsgesprek en de tijd van relaxen is voorbij. HaHa.

  4. Zag dat je 7.15 al bezig was Dick zal wel denken is ie alweer aan het stuiteren. Toen jij en Menno samen naar school gingen hadden jullie al twee maal een ontbijt op vanwege het vroege opstaan. We waren niet anders gewend.
    We genieten inderdaad erg mee van jullie reis.

    Henk en Riet.

Geef een reactie

