Eitje.   2 comments


Eitje

Donderdag 22 mei 2014 (door Cokky, in Xaló).

“De komende tijd zullen jullie de slechtste foto´s ooit maken”, had de leraar van de fotocursus al gewaarschuwd. En hij heeft gelijk, ik heb nog nooit zoveel foto´s weggegooid als de afgelopen tijd. Ik heb een hekel aan flitsen maar nu moest het toch, als huiswerk. En kijk: mijn eerste foto met een flitser apart van de camera. Opname 31 is goed genoeg om in te leveren. Er is nog van alles aan te verbeteren maar ik heb in ieder geval geleerd dat er véél verschillende mogelijkheden zijn met flitsen. Het eitje vond ik op de grond, het is van de mussen die onder de dakpannen nestelen.

En ondertussen onderweg gaan de mannen de Col de Somport op, en dat is geen eitje.

Posted 22 mei 2014 by Edwin in Geen categorie

2 responses to “Eitje.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Al je al mooie fotos maakt. Valt er toch niet veel te verbeteren ???

    Met vriendelijke groet, Simone Boogaers.

  2. Dank je wel, maar zonder de cursus had ik deze foto niet gemaakt en ook niet kunnen maken. Zowel technisch als qua compositie kan het beter. Gelukkig houdt de leraar van een intuïtieve stijl, en ik fotografeer érg intuïtief. Zonder nadenken kan je ook zeggen, maar dat andere klinkt vriendelijker en creatiever!

Geef een reactie

