Lachebekje.   2 comments


lachebekje

Vrijdag 2 mei 2014 (door Cokky, in Xaló).

Goedemorgen, het is vrijdag! Komend weekend is er van alles te doen in Xaló, op zaterdag Biologische markt en op zondag Xalonia, met allerlei activiteiten, kijk maar naar het filmpje op Youtube.  

Er is veel muziek, wijn, lekkere hapjes, een fotowedstrijd en leuke dingen voor de kinderen, het programma is hier te vinden. Prettig weekend!

Op de foto: een bijenorchis.

 

Posted 2 mei 2014 by Edwin in Geen categorie

2 responses to “Lachebekje.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige foto’s zie ik hier en een leuk verhaal …
    ik ben Veronique en ik heb een huis gekocht in Gran Canaria dat ik opknap. Ik ben uit België (Gent) en wens in oktober te verhuizen. Ik kwam toevallig op jullie site door de mooie foto’s! zo begon ik te lezen en te lezen en is echt wel leuk dat jullie zo genieten van de regio. Is een prachtige omgeving en met zoveel ruimte en prachtige zichten. En ook de katten vind ik schattig!
    Voor mij begint mijn verhaal pas in Gran Canaria en ik kijk ernaar uit. Zou wel leuk zijn om met jullie af en toe te chatten! Ook hier op Gran Canaria zijn er fantastische fietsroutes en wedstrijden … Ik zag vandaag de start van Edwin vanuit Nederland en wens hen veel succes en vooral genieten van de tocht.
    groetjes, Veronique

    veronique Kervyn

Geef een reactie

