Stand van zaken.   5 comments


Druivenknop

Zaterdag 26 april 2014 (door Cokky).

Edwin heeft de Canon 100D, de kleinste, lichtste reflexcamera die we hebben meegenomen voor op zijn reis. Logisch, maar dat is eigenlijk “mijn” toestel. Nu gebruik ik de oude camera, de 450D. Wat een verschil, wat ben ik snel gewend geraakt aan de snelheid van werken en het bedieningsgemak van de 100D. Straks weer naar fotocursus, ik ben benieuwd wat we vandaag weer leren. Het allerbelangrijkste is, volgens meester Pepe, samen te vatten in drie woorden: “pensar, pensar, pensar”. Nadenken dus, voordat die knop op het toestel ingedrukt wordt. Nu hoef ik alleen nog wat geduld te vinden om daar de tijd voor te nemen.

Posted 26 april 2014 by Edwin in Geen categorie

5 responses to “Stand van zaken.

Subscribe to comments with RSS.

  1. De 7 D is er ook nog, de zwaarste camera die er is! Maar wat een kwaliteit en snelheid. Je bent verwend Cornelia 🙂 Ik ga hier in het bos wandelen met de 100 D. Bedankt voor het lenen en ach, het is maar voor een week of 6. 🙂
    Liefs uit de Noordoostpolder!
    Edwin.

  2. Wat doen de druiven het goed dat gaat snel hoor. Hier is het ongeveer 20 graden en wat benauwd.
    Edwin is nu aan het wandelen en foto’s aan het maken. Fijne dag Cokky doe je best met het fotograferen ook al is je toestel ingepikt.
    Liefs van ons .

  3. Ik heb vorig jaar mijn DSLR in de mottenballen gedaan en gebruik alleen nog een heel kleine Canon compact camera. Nauwelijks kwaliteitsverschil, en wat een genot om nooit meer met een camera te hoeven sjouwen. Ik mis alleen de polarisatiefilter, die gebruikte ik vaak, en een ouderwetse zoeker, want dat werkt toch het prettigst.

  4. Je geduld is beloond …….

Geef een reactie

